Home » , , » Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση με κεριά.

Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση με κεριά.

Written By Trag mar on Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012 | 2:00 π.μ.



Ποιος δεν θέλει να χαλαρώσει μετά από μια δύσκολη μέρα εργασίας και ταυτόχρονα να απολαύσουν το πνεύμα των Χριστουγέννων;







Share this article :

+ σχόλια + 1 σχόλια

30 Νοεμβρίου 2020 στις 8:35 π.μ.

Εξαιρετική ιδέα! Έψαχνα πως να διακοσμήσω το τζάκι στο εξοχικό μου για τις γιορτές και μου δώσατε τέλειες ιδέες! Είμαι σε αναζήτηση για μία πολυθρόνα που θα μπει δίπλα στο τζάκι. Εχω βρει κάποιες εδώ https://e-metaxakis.com/esoterikos-horos/polythrones Έχετε κάποια πρόταση να μου κάνετε; Το σπίτι είναι στο βουνό και επικρατεί το ξύλο και λευκό στους τοίχους. Ευχαριστώ!

Δημοσίευση σχολίου

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. ele woman - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger